MM 1.päev
Täna algas lõpuks MM. Prognoosi järgi selline 6-7m/s ühtlane tuuleke, aga nagu Assooridel ikka siis ühtlasest oli asi kaugel. Alustuseks 11 ja 12 kokku, aga vette läksin väiksemaga. Tegin mõned otsad, kohati oli nagu päris hea ja siis jälle veidi vähe. Otsustasin et teen esimese ikkagi 12.0-ga ja ehk pärast tõstab ja saab väiksemaga ka sõita. Hea oli et ära vahetasin kuna stardi ajaks oli juba tuul päris lahja. Sain normaalselt kaatrist minema, eelis oli küll pin-endis aga ei tahtnud kaldale liiga lähedale ronida. Kogu sõidu ma justkui kulgesin- kiirust polnud ja kõik tundus jube raske.Samas oli tuult kohati ikka väga vähe+ esimene päev kui siin lained ka on. Terve sõidu madistasin Fernando ja Maltega, aga lõpuks suutsin neid ikka edestada ja lõpetasin 8. Järgmine start läks täiega võpsi, kuna tuul oli veidi keeranud ja kõik tahtsid nüüd kaatrist startida, siis jäin sinna lihtsalt kinni, ning pidin ära pautima. Nüüd oli tuult ka juurde andnud ja laine päris korralikuks kerinud. „äge“ oli see et ülemised märgid (värav) oli pandud muulide vahele, ehk kaugel tulles oli sinna väga keeruline sihtida. Õnneks sain esimese korraga ilusti pihta. Kui märgile juba päris lähedale jõudsin läks seal hirmsaks lammutamiseks. Ühelpool panid kokku Conzalo ja Polanowski, teise märgi juures Casper ja Hubert. Kui Casperi ja Huberti crash oli lihtsalt mingi arusaamatus, siis Polanowski ja Conzalo panid ikka väga hullult kokku- esimene keeras märgist alla, teine tuli alt ülesse, ning kuna lained olid ca 3-4m siis polnud lihtsalt näha midagi. Conzalo istus 10 min laua peal ,enne kui liigutama sai hakata. Mina sain õnneks puhtalt sealt läbi, allatuules 1halsiga ja teise krüssuga tõusin juba päris kõrgele. Viimases krüssus ei suutnud ühe paudiga märki minna, mis tähendas lisapaute, kuna vasakuga läbi väravate sõita oli võimatu. Sellega kukkusin paugust 4 kohalt 7 ning seal ka lõpetasin. Järgnes väike paus ja uuesti vette. Kuna teise sõidu lõpp oli üsna tuuline siis läksid paljud 11.0ga, nii ka mina. Esimese otsaga lendasid asjad nii et hirmus. Keerasin otsa ringi ja läksin võtsin väiksema uime. Nüüd oli palju parem, aga starti miskipärast ei antud. Tuli välja et tuul keerutas suunda ning ei tahetud starti anda- päris naljakas, kuna siin keerutab tuul ju koguaeg. Tuul aga järjest vaibus ning lõpuks tuli suund kalda poole võtta, et asjad uuesti suuremate vastu vahetada. Jälle 12 ja suur uim. Kolmas start läks metsa. Sain küll pin-endist minema, aga ees sõitjad segasid laine ja tuule nii ära, et vajusin lihtsalt alla.Pautisin ära, pagi ei saanud ja üleval märgis olin päris taga. Vaikselt hakkasin ette poole sõitma, aga sellisel konkurentsis väga palju tagasi ei võida. Viimaseks ringiks sain juba Conzalost ka ette, aga üli aeglaste manöövritega kaotasin jälle koha ning lõpetasin 11. Viimaseks sõiduks oli energia päris otsas. Kõige hullem start nagu polnud, aga kuidagimoodi liikusid teised ikkagi eest ära. Võimalik et ma lihtsalt ei jõudnud enam neid suuri asju enam paigal hoida ja vaikselt andsin kiiruses järgi. Taas võitlesin seal top10 lõpus, aga midagi erku ei tulnud ja lõpetasin 9. Päeva kokkuvõttes 10 kohal, aga vahed on veel väiksed ning prognoosi järgi peaks iga päev sõita saama, nii et kõik võib veel muutuda. Jube väss on praegu muidugi peal, aga ehk jõuab homseks ära taastuda ja siis mõni korralik sõit ka teha
Comments
Post a Comment