IFCA MM2
Ei teagi kuidas see jama kokku võtta nii et liiga kirumiseks ei läheks. Igaljuhul teine võistluspäev molutati pikalt niisama, isegi siis kui juba sõidu tingimused olid. Lõpuks läks suurte asjadega sõiduks, esimeses 5 heati läksid libedalt, kuni tuli minu 6. heat. Ei saaks õelda et vähe tuult oli, aga otsustati et ei ole ikkagi sobiv ja katkestati ära kui olin jälle teine ja juba kolmandas märgis. Passisime veel pool tundi kuni lõpuks päevaga ühele poole saime. Kolmas võistluspäev oli korralik rannakas, ei võtnud päeva jooksul isegi purje välja.Oleks olnud tore päev, kui IFCA lehel ei oleks kirjas olnud et skippers toimub kell 9.00 mitte 10. Olime selleks ajaks kohal, aga ei ühtegi kohtuniku vms, tuli välja et "väike näpukas" lihtsalt internetis. Neljandaks võistluspäevaks pandi koosolek 8:00 ja esimene start 9.00. Kell 7 ülesse ärgates oli 5 knotsi ja vihma kallab. 10 mintsa enne koosolekut pandi ifca lehele jälle postitus et 10.00 järgmine teade, nii et randa ei roninud. Läksime 9.30 kohale tuul puhus juba tükk aega korralikult ja vihma enam polnud. Siis tuli välja et neil oli jälle näpukas ja järgmine start on 10.00 mitte teade. Igaljuhul selleks ajaks oli tuul juba tund aega puhunud. Panin 8,6 ja suure laua. Ei saanudki aru, nagu oleks puhunud, aga tuul oli kuidagi tühi, chopp päris korralik ja tegelt oleks tuule järgi pidanud suurema purje vastu vahetama, aga kuidagi oli tunne et selle jama sees see suur puri oleks liiga raske ja aeglane. Igaljuhul jäin nende asjade peale ja tükk aega hiljem kui plaanitud saime jälle stardi. Suhteliselt tagasihoidlik minu poolt, aga mis seal esimeses ringis ikka suruda. Selgelt tuult maha võtnud ja 8,6 suht piiri peal. Sõitsin kogu sõidu turvaliselt teisel kohal aga jälle katkestati sõit ära- seekord jõudsime juba lõpetada kui teade tuli. Natuke ootamist ja kolmas katse, kuigi tuul täpselt sama. Jälle mina teisel kohal, aga seekord olid kohalikud 3-4 nii et katkestama ei hakatud. Seejärel sain pikalt passida ja 10 korda 9,2 ja 8,6 vahel poome vahetada, ning lõpuks läksin ikka 8,6ga. Nüüd oli tuul parem, aga startisin väga tagasihoidlikult, sõitsin kiirusega kõigile järgi ja märgis 3-4. Nii kuni viimase märgini kuni ei saanud enam lihtsalt minema ning 2 kutti tulid tagant ja sõitsid lihtsalt mööda. Seega mina jälle väljas. Kindlasti ei olnud see edasipääs midagi keerulist, lihtsalt liiga mugavalt läksin peale ja oma vigade + natuke ebaõnne ja väljas ma olingi. Edasi tuli C finaal ehk sõi 17-29 kohtadele. Stardiprotseduuri ei hakka üldse kommenteerima, kuidas lippudega julmalt pange pandi ning tehti nägu nagu oleks kõik korras. Kuna olin endiselt vihane et eelmisest sõidust edasi ei saanud siis läksin hoopis teist moodi sinna sõitu. Täpne start, kiirusega kohe minema, märgis esimene ja edasi vahe järgmistega ainult kasvas. Lõpuks oli teine koht enamvähem kolmveerandi sirge kaugusel. Järgnes pikk passimine kaldal, mille ajal sai igasugust komöödiat nähtud. Näiteks katkestati A-finaal 100m enne lõppu ära, kuigi kõik sõitsid, aga väideti et tuult polnud. Protseduuridega pandi endiselt pange ja kõige tipuks unustati naiste finaalis finishis tulemused kirja panna- no palju õnne. Edasi läks sama moodi. tuul käis ülesse alla, kunagi ei teadnud mis asju panna. Mina olin nüüd 8 heatis ja tundus et puhub hästi. Starti jäid millegi pärast kõik hiljaks ja mina olin 3sekki hiljem üle liini ja üks esimestest. Esimeses märgis esimene Vincenti ees. Sõitsime kahekesi teistel päris pikalt eest ära, aga kuna tuul oli mulle juba gramm üle siis ei suutnud asju päris nii maas hoida nagu oleks tahtnud ja Vincent läks lihtsalt kiirusega mööda, aga sain vähemalt kindlalt edasi. Veerandfinaal tuli meil väga tugev ja teada oli pean super stardi tegema, et edasi pääseda. Tuul aga hakkas jamama, ning hiit enne meid tõmmati AP ülesse. Sellega sai see hullumeelne päev läbi. Homme on koosoleks 8.30 ja start 9, nii et tuleb taas raske päev ja viimane võimalus mõni korralik tulemus ka kirja saada
Comments
Post a Comment