Tenerife 4
Esmaspäeval sai puhata. Käisin siin El Medano läheda kõige kõrgema künka otsas ka lõpuks ära (ca 300m+), ülejäänud päeva lebotasin. Teisipäeval läks taas kihutamiseks. Hakkasin hommikul end juba klubi poole vedama kui meri paistis üsna valge. Läksin tagasi ja võtsin igaksjuhuks väiksema laua uime ka kaasa, aga klubi juurde jõudes paistis et seda ikkagi vaja ei lähe. Panin 8,6 ja suure laua. Tuulemõõtja näitas 15-20 knotsi, nii et osad tulid ikkagi 7,9 purjedega. Vette saades oli päris hea meel et suured asjad võtsin kuna see 15-20 knotsi oli küll nii pehme, et seitsmesega oleks kindlalt väheks jäänud. Olin esimeses grupis mis seekord tundus olevat kergem. Esimese stardi munasin ise ära ja sõitsin pundi tagumises osas. Teine start tuli vähe parem, aga endiselt tundus et asjad väga ei liigu- natuke parem kui pühapäeval aga ikka lahja. Sõidu lõpetasin kuidagimoodi 3. Järgmises stardis sain väga hästi puhtas tuules minema ning esimeses märgis esimene. Edasi sõitsime laud lauas Jimmy Diasega. Olgugi et olime rahulikult eest ära siis PWA mees armu ei andnud. Jibeis oli ta nii lähedal et põhimõtteliselt toetas oma purje mulle selga. Tänu sellisele match racile õnnestus tagant inglasel kuidagi ette lipsata ja minu ees sõit võta. Peale seda järgnes hulgaliselt valestarte- ühe sain mina ka kirja aga esimesse „prode“ gruppi pääsesin ikkagi. 30min paus ning läks kihutamiseks. Tegin taas mõned muudatused ja nüüd tundus juba palju parem. Esimesed 2 sõitu olin kindlalt prode fliidi keskel(u 5-6). Järgmistes sõitudes päris nii hästi välja ei vedanud aga kuna siin grupis on kõik ülikiired siis pole ka midagi imestada. Viimase stardi sain superhea ja esimeses märgis olin u4. Minu ees pani Dagan itallasega kokku ja käis sisse. Võimalik et kirurgi täpsusega oleksin tema ja märgi vahelt läbi ka lipsanud, aga ei hakanud riskima et kedagi vigaseks sõidan ja viskasin ennast ka sisse. 20cm minu laua vöörist eespool tuli Dagan ka just pinnale nii et kui oleks veidi hiljem end pikali visanud oleks kehvasti läinud. Peale pausi oli tuult veidi juurdegi vist andnud. Korralik kihutamine käib. Päris esimese otsaga sammu veel ei pea aga korralikud sõidud sain kirja ikka. Viimased 5 starti otsustati teha vasakuga, mis tähendas taas väga lühikest kiirendusala. Igalt poolt andis juba tunda ka väsimus, nii et startidesse läksin päris rahulikult, märkides käisin kõhuli, aga kannatasin need 5 viimast veel ära. See oli nagu kirss tordil, et jõudsin terve päeva ära sõita. Kokku 20 sõitu /24 starti. Merel u 4,5h.
Kolmapäev oli mul jälle jama päev. Ilm oli küll normaalne 8,6 jaoks aga igalepoole jäin ma hiljaks. Hommikul tulin randa ja unustasin uime ja kalipso maha, nii et pidin tagasi minema. Startides olin liinil kas liiga vara või hilja. Mõned üksikud helgemad hetked tulid ka aga sellega kõik ka piirdus.Ilmselt eilne andis tunda. Kokku merel 3h- 15 sõitu//17starti.
Neljapäev oli mõnus rannailm ja sai puhata. Päeval mängisime rannas võrku ja ega midagi rohkem väga ei toimunudki.
Reede taas 8,6 ilm ja esimsen päev kui sõitsin ilma ülessetõmbe otsata- väiksel poomil võitsin selle juba ammu ära aga viimastel päevadel on hullult see ots jibeis häirima hakanud nii et otsustasin ilma proovida. Kohe hommikul oli enesetunne päris hea ja merel oli seda ka näha. Esimesed paar sõitu olid tagasihoidlikud ning siis hakkas tulema. Korralik start, esimeses märgis esimeses pundis ning 2 sõitu järjest Top4, ehk siis PWA-s oleks järgmisesse ringi pääsenud. Tegu ei olnud ka mingi pumpamisvõistlusega, kõik said täiega kihutada, prod olid kohal ja ühtegi vabandust ei ole. Esimene sõit oli minu ees esimesest märgist kuni lõpuni Dagan(eest ära ei sõitnud) ja teises õnnestus mul viimases märgis tänud heale jibeile Cucchist mööda saada ja top4 tõusta. Ise ka imestasin kui hästi sõidud läksid. Peale pausi otsustasin et ei hakka kuskil tagasi hoidma ja lähen täiega peale. Nüüd juhtus see et vahel sõideti enne esimest märki pealt läbi , vahel läks märgis trügimiseks ja käisin sisse jne. Nii et viiest sõidust ainult 2 sõitsingi lõpuni. Pealelõunat jälle vasakuga stardid. Mulle see kohe üldse ei sobinud kuna nüüd läksid asjad esimesel sirgel liiga lendu ja korraliku kiirust ei saanudki. Ilmselt oleks väiksem uim või puri aidanud. Esimene sirge on ka väga lühike nii et kõik lendavad korraga sinna märki sisse ilma et keegi tagasi hoiaks. Mina tulin pundi lõpus tegin laia kaare ümber märgi ja nende kes olid seal märgis kõik kokku pannud ja sõitsin rahulikult edasi. Tegin 5 sõitu nii ära ja siis otsustasin et ega sellisest asjast kasu eriti pole ja tulin ära. Kokku 15 sõitu //18 starti.
Laupäev pidi olema lühendatud päev, ehk 7+7 sõitu. Hommikul hakkas aga ilm jamama, pilved olid peal ja tuult polnud. Mingi hetk lõi selgeks ja hakkas puhuma, aga aru ei saa mis asjad peaks panema. Enamus panid suured asjad, nii ka mina. Kohe esimesest meetrist oli tunda et midagi on mäda. Starti jõudes oli selge et poom loksub jälle, kuigi paar päeva tagasi ma alles käisin kõik üle. Loksusin koos poomiga grupi lõpus sest kiiresti nii sõita ei saa. Otsustasin kaldale tulla aga just siis läks poomi nöör täiesti katki ja tuli masti küljest lahti. Päris korralik seiklus oli see kaldale sõit aga kuidagi ma sinna jõudsin. Vahetasin otsa ära ja läksin tagasi, aga jõudsin ainult kahte viimasesse sõitu. Peale pausi lõi jälle taeva selgeks ja nüüd tundus et oleks pidanud 7,9 juba panema, aga aega enam vahetada polnud. Esimesed stardid eriti välja ei tulnud. Siis 2 väga täpset starti kaatrist ja viimases sain valestardi. Kokku 10 sõitu. Pühapäev jälle puhkepäev. Järgmise nädala prognoos on väga väga lahja- loodetavasti mõned päevad ikkagi saab veel kirja.
Kolmapäev oli mul jälle jama päev. Ilm oli küll normaalne 8,6 jaoks aga igalepoole jäin ma hiljaks. Hommikul tulin randa ja unustasin uime ja kalipso maha, nii et pidin tagasi minema. Startides olin liinil kas liiga vara või hilja. Mõned üksikud helgemad hetked tulid ka aga sellega kõik ka piirdus.Ilmselt eilne andis tunda. Kokku merel 3h- 15 sõitu//17starti.
Neljapäev oli mõnus rannailm ja sai puhata. Päeval mängisime rannas võrku ja ega midagi rohkem väga ei toimunudki.
Reede taas 8,6 ilm ja esimsen päev kui sõitsin ilma ülessetõmbe otsata- väiksel poomil võitsin selle juba ammu ära aga viimastel päevadel on hullult see ots jibeis häirima hakanud nii et otsustasin ilma proovida. Kohe hommikul oli enesetunne päris hea ja merel oli seda ka näha. Esimesed paar sõitu olid tagasihoidlikud ning siis hakkas tulema. Korralik start, esimeses märgis esimeses pundis ning 2 sõitu järjest Top4, ehk siis PWA-s oleks järgmisesse ringi pääsenud. Tegu ei olnud ka mingi pumpamisvõistlusega, kõik said täiega kihutada, prod olid kohal ja ühtegi vabandust ei ole. Esimene sõit oli minu ees esimesest märgist kuni lõpuni Dagan(eest ära ei sõitnud) ja teises õnnestus mul viimases märgis tänud heale jibeile Cucchist mööda saada ja top4 tõusta. Ise ka imestasin kui hästi sõidud läksid. Peale pausi otsustasin et ei hakka kuskil tagasi hoidma ja lähen täiega peale. Nüüd juhtus see et vahel sõideti enne esimest märki pealt läbi , vahel läks märgis trügimiseks ja käisin sisse jne. Nii et viiest sõidust ainult 2 sõitsingi lõpuni. Pealelõunat jälle vasakuga stardid. Mulle see kohe üldse ei sobinud kuna nüüd läksid asjad esimesel sirgel liiga lendu ja korraliku kiirust ei saanudki. Ilmselt oleks väiksem uim või puri aidanud. Esimene sirge on ka väga lühike nii et kõik lendavad korraga sinna märki sisse ilma et keegi tagasi hoiaks. Mina tulin pundi lõpus tegin laia kaare ümber märgi ja nende kes olid seal märgis kõik kokku pannud ja sõitsin rahulikult edasi. Tegin 5 sõitu nii ära ja siis otsustasin et ega sellisest asjast kasu eriti pole ja tulin ära. Kokku 15 sõitu //18 starti.
Laupäev pidi olema lühendatud päev, ehk 7+7 sõitu. Hommikul hakkas aga ilm jamama, pilved olid peal ja tuult polnud. Mingi hetk lõi selgeks ja hakkas puhuma, aga aru ei saa mis asjad peaks panema. Enamus panid suured asjad, nii ka mina. Kohe esimesest meetrist oli tunda et midagi on mäda. Starti jõudes oli selge et poom loksub jälle, kuigi paar päeva tagasi ma alles käisin kõik üle. Loksusin koos poomiga grupi lõpus sest kiiresti nii sõita ei saa. Otsustasin kaldale tulla aga just siis läks poomi nöör täiesti katki ja tuli masti küljest lahti. Päris korralik seiklus oli see kaldale sõit aga kuidagi ma sinna jõudsin. Vahetasin otsa ära ja läksin tagasi, aga jõudsin ainult kahte viimasesse sõitu. Peale pausi lõi jälle taeva selgeks ja nüüd tundus et oleks pidanud 7,9 juba panema, aga aega enam vahetada polnud. Esimesed stardid eriti välja ei tulnud. Siis 2 väga täpset starti kaatrist ja viimases sain valestardi. Kokku 10 sõitu. Pühapäev jälle puhkepäev. Järgmise nädala prognoos on väga väga lahja- loodetavasti mõned päevad ikkagi saab veel kirja.
Comments
Post a Comment