Viimane päev- ebaõnne päev

Tänase tuuleprognoosi järgi pidi puhuma umbes 10knotsi(5m/s), paistma päike ja olema üleüldse mõnus ilm.  Ainuke probleem oli see, et kui siin järve peal puhub nii vaikne tuul, siis on osades kohtades täiesti vaikus. Iseenesest tahtsin sõita vaikse tuulega, kuna tegu on siiski treeningvõistlusega, siis oleks hea saada kõiki ilmasi proovida. Minu kätele see aga väga ei meeldinud, kuna peopesad on päris valusaks tõmmanud viimaste päevadega. Hommikul võistluspaika jõudes oli päris vaikne, kuid üldse mitte lootusetu. Ootasime veidi, ning siis läksime kõige suuremate asjadega merele- minu puhul siis 12.0 puri, ning uimeks Z f1 s- - . Natuke ette rutates, siis olen aru saanud et tavalise F mudeliga on kergem nurka sõita, ning see tuleb eriti kasuks vaiksema tuulega. Samas on tuule tõustes tunne, et see uim on veidi aeglasem kui FW, kuid kui peab võidu nurka pressima ja kiirust ülesse ei saa, siis läheb päris raskeks.Vette jõudes oli selge, et tuleb päris korralik pumpamine, puhangutes oli mõnus 9-12 knotsi, kuid aukudes... ütleme nii et vaikne. Kuna selline kahtlane seis oli, siis otsustasin kasutada väga vana trikki, ning startida sealt poolt kus stardib vähem rahvast, et vähendada riski,et jään stardis seisma. Lisaks olin päris kindel ,et vasakuga stardtides saan rajapoolele, kus on parem tuul. Stardi sain küllaltki korraliku, ning läksin vasakuga startijatest kõige kõrgemale, kuid tuul jäi järjest vaiksemaks, ning hakkas hoopis vastu keerama. Tegin paudi ära, ning sõitsin peaaegu samasse kohta tagasi, kui samal ajal teiselt rajapoolt õnnistati tuulega. Lõpuks kui sinna rajapoolele jõudsin keeras tuul jälle vastu- uskumatu! Ülesse märki jõudsin umbes 10 kohal, kuid u 4 kohta võtsin juba allatuulega tagasi. Eriti äge oli see, et nii allatuule otstel, kui teises krüssus mindi sinna poole kus mina startisin, ning kõik korrad võitis sealt! Krüssus sain veel mõned kohad ette poole, ning ka esimesed ei olnud enam väga kaugel. Ainuke kes muidugi juba väga väga kaugel oli, oli "Rabbit of the Lake", ehk Miguel. Selle hüüdnime sai ta juba päris ammu, kuna see on lihtsalt uskumatu kuidas talle sellised keerutavad tuuled sobivad- ükskõik kuhu ta läheb, alati võidab. Teises allatuules oli Valentinil juba päris raske, kuna tuul oli vaikne, ning nii sain temast mõõda. Nüüd oli tuul juba nii vaikne, et teise koha saanud teine portugali sõitja tiksus terve viimase finišisirge, ning ülejäänud pumpasid terve aja. Mina siis lõpuks 4. Peale seda üritati veel teha sõite, kuid tuult lihtsalt polnud. Mõlemad korrad sain korralikult  minema, kuid olin praktiliselt ainuke ,kes minema sai. Põhjus miks mina ainus olin, oli see, et siin puudub india lipp, ning seetõttu kasutasin võimalust tulla ülevalt poolt, sukelduda, ning siis startida. Lõpuks saadeti meid kaldale ära. Tiksusime u 30 mintsa, kuni maale saime. Peale seda ootasime veel umbes tunnikese, ning järsku hakkas tuul jälle tõusma, ning meid saadeti vette. Üritasin olla seekord kavalam, ning startisin paremaga pin-endist, et olla pundis, ning vältida seda, et sõidan üksi kuhugi kus tuul vastu keerab. Kuna tegu oli ikkagi ebaõnne päevaga, siis midagi head taas ei olnud. Sain super stardi, ning läksin päris viisaka eduga ees, kui järsku nagu noaga lõigati tuul ära ja jäin tiksuma. Teise minu järel nägid seda, ning pautisid ära - väga tore !!!! Tegin ise ka paudi, ning peale natukest aega tiksumist sain ka uuesti liikuma. Esimesed oli taas juba kaugel. Üritasin küll, mis ma üritasin , kuid kõrgemale kui 4 koht ei õnnestunud ikkagi saada. Üks start anti veel, ning nüüd paistis tuul juba päris hea. Sain Migueli ja Valentiniga päris hea stardi, ning boonuseks õnnestus mul Marco start ära rikkuda, mis tähendas, et üks konkurent oli mängust väljas. Sõitsime päris võrdselt kolmekesi, kuni oli vaja pautida. Kuna mulle tundus, et teised pautisid veidi liiga vara, siis sõitsin u 50 meetrit edasi. Taas oli see vale otsus, kuna teised said tõstva pagi, ning läksid ees hoopis paremat nurka kui mina. Üleval märgis olin 4. Allatuules võtsin ühe koha tagasi. Teises krüssus sain väga korraliku nurga, ning esimesed 2 olid kinni püütud. Valentinist läksin isegi mõõda, kui taas hakkas tuul keerutama, ning prantslane läks ülme kohast järsku märksi välja ning mina olin juba 200m üle sõitnud. Allatuules midagi päästa ei õnnestunud, ning nii lõpetasin 3.Uskumatu kui palju ebaõnne saab ühe päeva jooksul olla !! Samas oli trenni mõttes väga hea, nii keerulistes oludes sõita.Saime peetud 13 sõitu, ning punktivahed olid küllaltki väikese Lõppkokkuvõttes olin ikkagi teisel kohal. Praktiliselt ideaalse seeriaga võitis Rabbit of the lake Miguel. Minust kahe punkti kaugusele jäi Valentin. Neljanda koha sai Marco ITA-451, kes liikus üllatavalt hästi just vaiksema tuulega. Ta sõidab uue Starboardiga, mis paistab, et liigub hästi just vaikse tuulega.Koha iseloomustuseks võib õelda nii palju, et tegu on päris mõnusa regiooniga kus puhkama minna. Tavaliselt on seal juba talvel 15-20 kraadi, maastik on ilus, toidud head, majutus odav ja järve peal saab sileda veega kihutamas käia. Võistluste mõttes oli koht... mitte kõige parem. Saared  ja kallas on päris tihti ees, ning nende tõttu peab päris palju pautima. Viimastel päevadel oli veel stardi liinist u 20 meetrit all pool puud, mis kasvasid keset vett. Võistluste orgunn oli rahuldav, ning oli näha ,et nad ikkagi üritasid järjest paremaks saada.Nüüd olen tagasi El Puerto de Santa Marias, ning teen siin veel veidi aega trenni. Lähi ajal peaks Hispaaniasse jõudma veel Dennis (NED-13) Conzalo (Arg-3) ja ka Ben (NED-57) peaks üsna pea oma uued formula kamad kätte saama. Loodetavasti saame kõik koos mõned trenni ka teha.

Comments

Popular posts from this blog

Olümpiast

Formula MM-i kokkuvõte ja foili MM

Kolmas nädal- Märgid