Euro Cup 2 päev
Tänane prognoos oli vaiksem kui eile, samas soojem ja päiksega. Soojem oli tõesti, tundus u 17-18 kraadi ja päike oli ka. Läksime juba varakult kohale, et ei peaks kiirustama enne sõite. Ootasime skippers meetingut, aga ootama seda jäimegi, ning järsku tuli mingi tegelane ja ütles, et 10 minutit stardini. Kõik hakkasid kohe jooksma. Õnneks oli mul varustus koos, ning otsustasin minna väikse purjega, ehk 11.0. Tuul tundus enamvähem nagu eile.
Taas puhanguline, korra vähe 11,0 jaoks korra päris paras. Paljud jäid jällegi starti hiljaks, ning ega mul endalgi midagi hõistata polnud- jõudsin umbes 1min 30 sekki enne stardi algust kohale. Sain päris normaalse stardi ja tundus et tuult oli ka veidi juurde andnud, nii et kõik töötas väga hästi. Kuni esimese paudini olin esimene, siis sain tuuleaugu kätte ning itaalia sõitja sai minust mööda. Üleval märgis oli veel meiega koos POR-5, kõik päris lähestiku. Allatuules sain ühe koha ette poole, kuid teisele ringile läksin ikkagi teisena. Siis hakkas jälle kohaliku sõitja eelis maksma, kuna ma ei julgenud liiga lähedale saarele sõitja, võtsin käigu välja ja pressisin veidi paremat nurka, et ei peaks väga kalda lähedale minema. Nii lasin väikse vahe sisse, ning kuigi ma allatuules võtsin veidi järgi, siis teisena ma siiski lõpetasin. Esimene POR-5 ja kolmas ITA-415.Teiseks sõiduks oli tuul ehk hästi natuke tõusnud, kui mitte väga palju. Taas sain päris hea stardi. Sõitsin teistega võrreldes veidi rohkem raja keskele, et puhast tuult saada. Üleval märgis olime jälle Miguelliga koos. Allatuules liikusin aga talle järgi, ning alumises märgis olime kõrvuti. Kuna teadsin, et ta hakkab kohe nurka pressima, siis ei jäänud ma ootama, vaid juba märki võttes lasin temas veidi alla poole, et kiirusega mööda saada. Edasi läksingi mina oma teed ja tema oma. Üleval märgis oli juba vahe päris arvestatav, ning allatuules sain juba rahulikult esimesena lõpu poole purjetada. Peale kahte sõitu tuli lõunapaus. Saime siis puuvilja, šokolaadi ja võileva, nii et päris nälga meid ei jäetud. Pausi ajal oli tuul selgelt tugevam kui enne. Viisin träkki veidi ette poole ja tõmbasin alt natuke peale. Vette minnes väga hull ei tundunudki. Stardi sain päris hea, kuid selgus, et kuna ma startisin pin-endist ja teised kaatri poolt, siis nemad said peale 20 sekki sõitu saarest mööda, mina pidin aga pautima. Tegin küll rohkem paute kui teised, aga üleval märgis oli ikkagi Valentini järel teine. Allatuul oli juba päris raske. Tuule poolest polnudki hullu, kui väga hull chopp tekkis, nii et trapetsisse ei pannud keegi. Teine ring väga midagi ei muutunud. Mul oli küll nurk jube kehva, kuid kompenseerisin selle kiirusega- ilmselt oli puri liiga peale tõmmatud. Sõidu lõpuks siis teisel kohal. Enne viimast sõitu lasin veidi purje järgi ja tõin träkki taha poole, et paremat nurka saada. Kahjuks oli see aga vale liigutus, kuna tuul muudkui tõusis ja tõusis. Kohtunikud said kaatrist möötes kuni 22 knotsi ( 10-11m/S), kaldalt möödeti aga kuni 33 knotsi ( 15-16m/s). Seekord sain koos Valentiniga super stardi, ning kihutasime külg külje kõrval teistel eest ära. Üleval olin veidike ees juba. Allatuul oli taas päris raske, ning vahe kahanes. Alumises märgis olime päris kõrvuti, kuid ta sai veidi parema nurgaga märgist ülesse. Ma ei hakanud punnima, ning lasin kiirusega alla poole. Paudi tegime sünkroonis, ning nii kihutasime külg külje kõrval ülesse. Huvitav oli see, et kõik teised olid väga kaugele jäänud. Ülemise märgi poole sõtes läks tuul juba väga hulluks, ning üks hetk tõsteti mind koos asjadega veest välja, ning visati siis uuesti vöör ees vette. Üritasin kohe veestarti teha, aga asjad lendasid veel kaugemale. Üritasin kiiresti purje välja sikutada, kui kuidagi ei tahtnud puri ülesse tõusta. Maadlesin seal oma 2 minutit, kuid lõpuks sain asjad kätte. Miguel ja Begalli hakkasid ka lõpuks järgi jõudma, kuid mitte nii lähedale, et mulle ohtlikuks saada. Allatuuleks olin ma juba surmväsinud, ning üritasin kõigest jõust mitte uuesti sisse käia, vastasel juhul poleks ma ilmselt jõudnud enam asju veest välja tirida. Nii lõpetasingi teisena- kahju et tasavägine sõit nii järsku läbi sai, kuid samas Valentin on minust oma 10 -15 kilo raskem, nii et talle sobisid need tingimused väga. Ilmselt oleksin võinud talle isegi vastu saada kui oleks võtnud 10,0 või väiksema uime ( praegu oli Z fw 1 s- - ), kuid kumbagi varianti mul hetkel pole.Üldkokkuvõttes on seis väga põnev. Esimesed kolm eraldunud. Miguel on esimene, mina kaotan talle 2 punktig, ning Valentin mulle 1 punktiga. Seega võistlus alles algab. Homseks lubab taas vaiksemat tuult, kuid nagu näha, siin see prognoos paika ei pea. Tänaseks oli prognoositud kuni 23 knotsi (12,5 m/s), realselt oli puhanguti 30-35 knotsi ( 15-17m/s). Õhtul on võistlejatele tasuta Dinner, ning homme jälle 12st uued sõidud
Taas puhanguline, korra vähe 11,0 jaoks korra päris paras. Paljud jäid jällegi starti hiljaks, ning ega mul endalgi midagi hõistata polnud- jõudsin umbes 1min 30 sekki enne stardi algust kohale. Sain päris normaalse stardi ja tundus et tuult oli ka veidi juurde andnud, nii et kõik töötas väga hästi. Kuni esimese paudini olin esimene, siis sain tuuleaugu kätte ning itaalia sõitja sai minust mööda. Üleval märgis oli veel meiega koos POR-5, kõik päris lähestiku. Allatuules sain ühe koha ette poole, kuid teisele ringile läksin ikkagi teisena. Siis hakkas jälle kohaliku sõitja eelis maksma, kuna ma ei julgenud liiga lähedale saarele sõitja, võtsin käigu välja ja pressisin veidi paremat nurka, et ei peaks väga kalda lähedale minema. Nii lasin väikse vahe sisse, ning kuigi ma allatuules võtsin veidi järgi, siis teisena ma siiski lõpetasin. Esimene POR-5 ja kolmas ITA-415.Teiseks sõiduks oli tuul ehk hästi natuke tõusnud, kui mitte väga palju. Taas sain päris hea stardi. Sõitsin teistega võrreldes veidi rohkem raja keskele, et puhast tuult saada. Üleval märgis olime jälle Miguelliga koos. Allatuules liikusin aga talle järgi, ning alumises märgis olime kõrvuti. Kuna teadsin, et ta hakkab kohe nurka pressima, siis ei jäänud ma ootama, vaid juba märki võttes lasin temas veidi alla poole, et kiirusega mööda saada. Edasi läksingi mina oma teed ja tema oma. Üleval märgis oli juba vahe päris arvestatav, ning allatuules sain juba rahulikult esimesena lõpu poole purjetada. Peale kahte sõitu tuli lõunapaus. Saime siis puuvilja, šokolaadi ja võileva, nii et päris nälga meid ei jäetud. Pausi ajal oli tuul selgelt tugevam kui enne. Viisin träkki veidi ette poole ja tõmbasin alt natuke peale. Vette minnes väga hull ei tundunudki. Stardi sain päris hea, kuid selgus, et kuna ma startisin pin-endist ja teised kaatri poolt, siis nemad said peale 20 sekki sõitu saarest mööda, mina pidin aga pautima. Tegin küll rohkem paute kui teised, aga üleval märgis oli ikkagi Valentini järel teine. Allatuul oli juba päris raske. Tuule poolest polnudki hullu, kui väga hull chopp tekkis, nii et trapetsisse ei pannud keegi. Teine ring väga midagi ei muutunud. Mul oli küll nurk jube kehva, kuid kompenseerisin selle kiirusega- ilmselt oli puri liiga peale tõmmatud. Sõidu lõpuks siis teisel kohal. Enne viimast sõitu lasin veidi purje järgi ja tõin träkki taha poole, et paremat nurka saada. Kahjuks oli see aga vale liigutus, kuna tuul muudkui tõusis ja tõusis. Kohtunikud said kaatrist möötes kuni 22 knotsi ( 10-11m/S), kaldalt möödeti aga kuni 33 knotsi ( 15-16m/s). Seekord sain koos Valentiniga super stardi, ning kihutasime külg külje kõrval teistel eest ära. Üleval olin veidike ees juba. Allatuul oli taas päris raske, ning vahe kahanes. Alumises märgis olime päris kõrvuti, kuid ta sai veidi parema nurgaga märgist ülesse. Ma ei hakanud punnima, ning lasin kiirusega alla poole. Paudi tegime sünkroonis, ning nii kihutasime külg külje kõrval ülesse. Huvitav oli see, et kõik teised olid väga kaugele jäänud. Ülemise märgi poole sõtes läks tuul juba väga hulluks, ning üks hetk tõsteti mind koos asjadega veest välja, ning visati siis uuesti vöör ees vette. Üritasin kohe veestarti teha, aga asjad lendasid veel kaugemale. Üritasin kiiresti purje välja sikutada, kui kuidagi ei tahtnud puri ülesse tõusta. Maadlesin seal oma 2 minutit, kuid lõpuks sain asjad kätte. Miguel ja Begalli hakkasid ka lõpuks järgi jõudma, kuid mitte nii lähedale, et mulle ohtlikuks saada. Allatuuleks olin ma juba surmväsinud, ning üritasin kõigest jõust mitte uuesti sisse käia, vastasel juhul poleks ma ilmselt jõudnud enam asju veest välja tirida. Nii lõpetasingi teisena- kahju et tasavägine sõit nii järsku läbi sai, kuid samas Valentin on minust oma 10 -15 kilo raskem, nii et talle sobisid need tingimused väga. Ilmselt oleksin võinud talle isegi vastu saada kui oleks võtnud 10,0 või väiksema uime ( praegu oli Z fw 1 s- - ), kuid kumbagi varianti mul hetkel pole.Üldkokkuvõttes on seis väga põnev. Esimesed kolm eraldunud. Miguel on esimene, mina kaotan talle 2 punktig, ning Valentin mulle 1 punktiga. Seega võistlus alles algab. Homseks lubab taas vaiksemat tuult, kuid nagu näha, siin see prognoos paika ei pea. Tänaseks oli prognoositud kuni 23 knotsi (12,5 m/s), realselt oli puhanguti 30-35 knotsi ( 15-17m/s). Õhtul on võistlejatele tasuta Dinner, ning homme jälle 12st uued sõidud
Comments
Post a Comment