Euro cup/ Baltic cup kokkuvõte

Nädalavahetusel toimus Tallinnas, Pirital Euro cupi ja Baltic cupi etapp- raceboardile, formulale ja kite-le. Võistlejaid oli kokku ligi 100, neist enamus ehk u 45 formula klassis.

Esimene päev möödus piiripealse tuulega. Saime küll vette ja poolteist tundi sõitagi, kuid kuna tuul oli ikkagi väga vaikne, siis starte anda ei saanud. Teisel päeval passisime terve päeva ja tuult ei olnud. Prognoos aga lubas et õhtul hakkab puhuma, ning ümber Tallinna asuvad tuulemöötjad kinnitasid, et tuul on tulemas. Nii meid suhteliselt hilja vette aetigi, kuid kuna viimane võimalik start on lubatud tund aega enne päikese loojumist, siis kannatab starte anda veel päris hilja. Tuult oli esialgu u 4-4,5 m/s, mis on selgelt 12,0 ehk kõige suurema purje ilm. Esimeses stardis läksin paremaga suhteliselt liini keskelt, et vältida suuri puntraid, mis tekivad pin endi ja kaatri juurde. Sain suht normaalselt liikuma, kuid kahjuks oli rada veidi kehvasti paigutatud ja seetõttu sõideti paremaga otse pirita muuli otsas asuvasse põrkelaine tsooni. Siiski sain päris hea hoo ülesse ja vaikselt võtsin kohti ette poole. Teisele ringile minnes pautisin peale alumist märki ära, kuna esimesele ringile vasakuga startinud lätlane, oli päris viisaka edumaa sellega võitnud. Kuna tuul käis aga ülesse alla, siis oli päris keeruline täpset pauti teha. Esialgu tundus, et olin teinud täpse paudi, siis hakkas vaikima ja tundus et jääb umbes 200m puudugi. Seejärel üritasin kiirust ülal hoida, ning vahetult enne märki tuli pagi peale, ning suutsin kuidagi moodi märki välja pressida. Ülesse märki jõudsin juba teisena, vahetult minu ees lätlane ja kohe minu järel Martin. Allatuules sain küll pagiga hea kiiruse ülesse, mõõda ka lätlasest, kuid siiski oli Martin veel kiirem ja napsas minu eest esimese koha. Teises stardis tundus ,et tuul oli tõusnud ja seetõttu läksin taas paremaga startima. puhus umbes 5-6m/s. Seekord läks start suht metsa, kuid siiski sain liinilt minema. Peale natukest maad sain ka kiiruse ülesse. Konkurents top 6 kohtadele oli ikka väga tihe, ning võitlus käis koguaeg. Seekord oli Martin vasakuga startides pikalt eest ära saanud. Mina ja FRA-823 jagasime järgmisi kohti. Mulle endale tundus vähemalt ,et ma tulin koguaeg  prantslasele lähemale, kuid ette ikkagi ei saanud, ning lõpetasin 3 kohaga. Vahetult enne viimast starti tuul taas kukkus, kuid enam ei jõudnud setinguid muuta. Ka kolmandat korda startisin sama moodi. Seekord sain isegi parema stardi ja kohe hoo ülesse. Ülemise märgi peale sõites "triikis" aga FRA-823 mul pealt läbi ja segas tuult- arusaamatuks jäi see kas tal ongi nii kehva nurk? peale ülemist märki oli päris suur punt koos, ning mina jäin päris kehvasti sinna vahele , ning alla märki jõudsin alles 7. Üllataval kombel oli end esimeseks sõitnud prantslane, kes enne ülemist märki minust mööda triikis. Teises krüssus tegin mis sain, kuid vahe esimestega oli juba nii suur ,et ettepoole 6 kohta ei õnnestunudki mul tõusta.

Päris väsitav päev oli, kuna see passimine võtab ka omajagu energiat. Lõpuks kaldale saime oli kell u pool 10, mis arvestades seda, et võistluspäev hakkas kell 10 hommikul, on ikkagi päris pikk tööpäev. Kokkuvõttes siis peale teist päev 3 kohal- Martini ja Valentini järel. Minu järel on 4 punktise vahega Preiss ja 5 punktiga Filip.

Viimane päev oli nagu esimenegi- sai sõita, kuid startimiseks oli veidi liiga vähe. Tegelikult aeti meid korra ka vette, kuid stardini ei jõudnudki. Sellega oligi võistlused ühelpool. Nüüd saan 1 päeva puhata ja siis algab ajateenistus.

Comments

Popular posts from this blog

Olümpiast

Formula MM-i kokkuvõte ja foili MM

Kolmas nädal- Märgid