Balti karika teine etapp
Reedel algas balti karika teine etapp. Kokku on stardis ligi 80 formulat, alates balti sõitjatest lõpetades brasiilia, prantsusmaa , poola ja teiste riikide sõitjatega. Esimene päev puhus maatuul, kuid kalda all oli korralik vana laine sees, mis tegi välja minemise üpris keeruliseks. Mina sain kenasti välja, kuid nii mõnedki olid hädas- näiteks Aivar murdis oma masti, ning latte murdus seal ikka päris paljudel. Esimene sõit otsustasin startida vasakuga, et saada kohe puhtas tuules minema. Päris nii nagu plaanitud ei läinud, pidin enamusel alt läbi laskma, ning peaaegu pidin Dos Reisiga (BRA-3333) kokku põrkama, kui tema otsustas paremaga samuti vallata. Kui lõpuks puhtasse tuulde sain , oli päris head, ning ülemises märgis olin esimeses pundis. Allatuules on sõitjad üpris võrdsed, ning kohti eriti ei muutunud. Teises krüssus sain paar kohta ette poole, ning kolmandas krüssus õigel ajal pautidega olin praktiliselt juba teiseks tõusnud. Siis aga hakkasin kahtlema kas peab finišisse minnes ka ülemise märgi ära võtma, ning sellega kaotasin kõrgust ja ei läinud finišisse välja. Kahe lisapaudiga kaotasin kohe 4 kohta ja märki muidugi võtma ei pidanudki. Lõppkoht 6. Ahjaa- rada oli krüss, allatuul(kusjuures allatuules tuli üks märk veel ära võtta, kuid märk oli umbes selles kohas kus oleks nagunii jibei teinud), krüss, allatuul, ning finiš oli krüssuots mis oli pikem kui tavaline krüss. Teine sõit läksin taas vasakuga, ning tagantjärgi oli super otsus, kuna stardikaater oli triivima läinud , ning seetõttu ei olnud võimalik paremal halsis üle liini saadagi. Startisin täiesti märgi äärest, ning seetõttu sain puhast tuult ja seetõttu hea kiiruse ja nurga. Ülal märgis olingi esimene. Allatuules tuli Martin veidi lähemale kuid suutsin kohta hoida, ning üleval ikkagi esimene. Hea oli muidugi märkides ringi vaadata, kus tundus et toimuvad hoopis eestikad, kui minu järel olid kohe Martin ja Tom (teised balti formulistid ja brasiilia ja teiste riikide võistlejaid polnud nähagi). Allatuules oli Martinil aga nii hea kiirus ja nurk, et ta sai minust mööda. Krüssus tegin aga õigel ajal paudi, ning sellega võitsin nii julmalt ,et lõpetasin esimesena!!! Lõpus läks veel huvitavaks, kuna Martin kaotas veel nii palju, et Tom tuli lõpuks teiseks, ning Martin kolmas. Peale neid tuli suured kuulsused Brasiiliast , niiet super sõit!!!. Päeva kokkuvõttes olin teine, BRA-999 järgi ja Martini ees.
Teine päev puhus veel rohkem maalt kui esimene päev. Preiss oli juba kaldal õelnud, et see ilm on väga jama : 0-9 m/s. Startisin paremaga, kuna aga tuul pagitas ja keerutas korralikult siis jäin veits segatud tuulde ja nii head minekut ei olnud. See oli aga kõige väiksem mure, kuna siis kui puhtasse tuulde sain, siis hakati kohe selg ees vastu tulema. Minu jaoks oli palju suurem jama MÄRGID. Võistlusalas on 5 täpselt ühesugust märki ja seetõttu oli väga keeruline pautida/halsida. Tegin mitu korda ülekrüssu vale märgi peale, ning allatuules lasin samuti liiga pikalt alla stardimärgi peale. Kogu selle jama peale 13 koht. Peale seda tuli üks päris hea start, kuid üldine vale. Kordusstardis sain samuti hästi minema. Puhtas tuules , oli kiirus ja nurk päris head, kuna minu ees sõitis näiteks Dos Reis ja teised kõvad sõitjad. Siis kui paudi ära tegin oli aga üllatus rohkem kui suur. Kuna pagides tuul keeras nii julmalt, siis sõitis terve porukas minul pikalt pealt läbi , eesotsas Aivar Kajakaga, kes sõitis minust 200 meetrit kõrgemalt läbi!!!! Ulme! Kahjuks ei läinud edasi paremini , tuul keerutas ja pagitas nii julmat, et ühel halsil sõitjate nurga vahe võis erineda 40-80 kraadi ning tuule tugevus erines nii et võis seista ilma tuuleta samal ajal aga keegi teine kihutas 50 meetrit eemal nii, et selg oli vees. Iseenesest midagi eriti valesti ei teinudki, lihtsalt pagide ja keeramistega ei jopanud- koht 11. Kokkuvõttes langesin siis 5. Viimane päev sõite ei toimunud ja kohad nii jäidki. Iseenesest super trenn enne euroopakaid, ning näha oli et kiirus ja nurk on head ja loota võib et EM tuleb äge. Täna räägiti lõpetamisel juba, et arvatavasti tuleb üle 100 formulisti starti, seega 2 fleedis suur üritus.
Teine päev puhus veel rohkem maalt kui esimene päev. Preiss oli juba kaldal õelnud, et see ilm on väga jama : 0-9 m/s. Startisin paremaga, kuna aga tuul pagitas ja keerutas korralikult siis jäin veits segatud tuulde ja nii head minekut ei olnud. See oli aga kõige väiksem mure, kuna siis kui puhtasse tuulde sain, siis hakati kohe selg ees vastu tulema. Minu jaoks oli palju suurem jama MÄRGID. Võistlusalas on 5 täpselt ühesugust märki ja seetõttu oli väga keeruline pautida/halsida. Tegin mitu korda ülekrüssu vale märgi peale, ning allatuules lasin samuti liiga pikalt alla stardimärgi peale. Kogu selle jama peale 13 koht. Peale seda tuli üks päris hea start, kuid üldine vale. Kordusstardis sain samuti hästi minema. Puhtas tuules , oli kiirus ja nurk päris head, kuna minu ees sõitis näiteks Dos Reis ja teised kõvad sõitjad. Siis kui paudi ära tegin oli aga üllatus rohkem kui suur. Kuna pagides tuul keeras nii julmalt, siis sõitis terve porukas minul pikalt pealt läbi , eesotsas Aivar Kajakaga, kes sõitis minust 200 meetrit kõrgemalt läbi!!!! Ulme! Kahjuks ei läinud edasi paremini , tuul keerutas ja pagitas nii julmat, et ühel halsil sõitjate nurga vahe võis erineda 40-80 kraadi ning tuule tugevus erines nii et võis seista ilma tuuleta samal ajal aga keegi teine kihutas 50 meetrit eemal nii, et selg oli vees. Iseenesest midagi eriti valesti ei teinudki, lihtsalt pagide ja keeramistega ei jopanud- koht 11. Kokkuvõttes langesin siis 5. Viimane päev sõite ei toimunud ja kohad nii jäidki. Iseenesest super trenn enne euroopakaid, ning näha oli et kiirus ja nurk on head ja loota võib et EM tuleb äge. Täna räägiti lõpetamisel juba, et arvatavasti tuleb üle 100 formulisti starti, seega 2 fleedis suur üritus.
Comments
Post a Comment